Stručný popis předmětu:
Účelem veřejné zakázky je zefektivnit klíčové procesy městského úřadu Dačice a umožnit nové služby občanům i pracovníkům úřadu, tj. získat a včlenit komplex informačních technologií významně měnících interní i externí služby města.
Veřejná zakázka je rozdělena na následující čtyři části:
Část 1 - Hlavní informační systém
Část 2 - Portál zaměstnance
Část 3 - Portál občana
Část 4 - Zvýšení dostupnosti služeb města.
Dodavatel je oprávněn podat nabídku na libovolnou jednu část, více částí nebo každou část veřejné zakázky, a to vždy samostatně na každou část.
Informace o předmětu jednotlivých částí a podmínkách účasti dodavatelů a podání nabídky na jednotlivé části veřejné zakázky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
Zadávací dokumentace je společná pro všechny části veřejné zakázky, přílohy č. 1-5 zadávací dokumentace jsou pro každou část samostatné.
POZOR:
Pro část veřejné zakázky č. 1 lhůta pro podání nabídek končí dne 12. 11. 2018 v 9.00 hod.
Pro části veřejné zakázky č. 2 a 3 lhůta pro podání nabídek končí dne 19. 11. 2018 v 9.00 hod.
Pro část veřejné zakázky č. 4 lhůta pro podání nabídek končí dne 22. 11. 2018 v 9.00 hod.
(viz také termín ukončení lhůty pro podání nabídek uvedený vždy na
dílčí internetové stránce tohoto profilu zadavatele pro každou jednotlivou část veřejné zakázky a rovněž Vysvětlení a doplnění zadávací dokumentace č. III a IV uveřejněné na tomto profilu zadavatele).
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.dacice.cz)