Stručný popis předmětu:
Účelem veřejné zakázky je zefektivnit klíčové procesy městského úřadu Dačice a umožnit nové služby občanům i pracovníkům úřadu, tj. získat a včlenit komplex informačních technologií významně měnících interní i externí služby města.
Veřejná zakázka je rozdělena na následující čtyři části:
Část 1 - Hlavní informační systém
Část 2 - Portál zaměstnance
Část 3 - Portál občana
Část 4 - Zvýšení dostupnosti služeb města.
V rámci tohoto výběrového řízení je zadávána pouze část 2, jejímž předmětem je dodávka Portálu zaměstnance.
Předmětem plnění části 2 veřejné zakázky je dodávka Portálu zaměstnance. Portál zaměstnance bude webovou aplikací s agendami určenými přímo pro zaměstnance úřadu. Prostřednictvím portálu si zaměstnanec bude řídit svou doprovodnou agendu – cestovní příkazy, objednávky, žádosti o dovolenou, žádanky o školení, Helpdesk pro řešení požadavků, knihovnu dokumentů a přímou komunikaci.
Součástí předmětu je zaškolení administrátorů a uživatelů portálu, a dále maintenance a technická podpora po dobu 60 měsíců ode dne předání a převzetí Portálu zaměstnance.
Další informace o předmětu plnění jsou uvedeny v zadávací dokumentaci a jejích přílohách.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.dacice.cz)