DBID: 227
Systémové číslo: P18V00000037 Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Jedná se o část veřejné zakázky:
Modernizace MěÚ Dačice
Datum zahájení:
10.10.2018
Nabídku podat do:
19.11.2018 09:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Část 3 - Portál občana
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem této části veřejné zakázky je dodávka Portálu občana.
Portál občana bude umožňovat – kromě možnosti informovat občany – především elektronickou komunikaci mezi občanem a městským úřadem. Tím se odlišuje od stávajících webových stránek města, a rozšiřuje tak jejich možnosti.
Součástí předmětu je zaškolení administrátorů a uživatelů portálu, a dále maintenance a technická podpora pod dobu 60 měsíců ode dne předání a převzetí Portálu občana.
Další informace o předmětu plnění jsou uvedeny v zadávací dokumentaci a jejích přílohách, která je k dispozici na hlavní internetové adrese veřejné zakázky
https://zakazky.dacice.cz/contract_display_224.html.
Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota
Druh řízení:
otevřené řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Předpokládaná hodnota:
2 225 000 Kč bez DPH
Zadavatel
Úřední název: Město Dačice
IČO: 00246476
Poštovní adresa: Krajířova 27, 380 13 Dačice
Id profilu zadavatele ve VVZ: 345598
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.dacice.cz)